Sanne & Sevilla

Een blog die beschrijft hoe ik (Sanne) de Pura Raza Espagnola merrie Sevilla (alias Pluis) opleid volgens de akademische rijstijl. We beginnen bij nul en wie weet waar we eindigen: "de weg is belangrijker dan het doel".

Monday, May 10, 2010

LANG!
In de les van afgelopen zaterdag moest ik me lang maken. Ik voelde me net een vogel (reiger), een vliegtuig....nee die vrouw voor op de Titanic.... Anyways, van dat idee kreeg ik de slappe lach. En van de slappe lach wordt je weer kort.... Zo heel af en toe lukt het Sevilla al wel best goed om zich lang en los te maken. In de draf gaat dat op dit moment beter dan in de stap. Nou ik nog. De foto is van gisteren, toen heb ik samen met de andere sanne en haar arabier shaseera geoefend. Harstikke leuk en gezellig. Volgende keer gaan we wellicht van paard ruilen....

1 Comments:

  • At 7:23 AM , Anonymous Anonymous said...

    Haha, ik kwam ook hier terecht tijdens mijn zoektocht naar jouw telefoonnummer ;)
    Ik ben helemaal vergeten om een afspraak met je te maken over de volgende keer dat we samen wat kunnen doen met onze poownies. Maar goed, ik zie je vanaf morgen vier dagen lang dus dat komt wel goed.

    Groetjes!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home