Sanne & Sevilla

Een blog die beschrijft hoe ik (Sanne) de Pura Raza Espagnola merrie Sevilla (alias Pluis) opleid volgens de akademische rijstijl. We beginnen bij nul en wie weet waar we eindigen: "de weg is belangrijker dan het doel".

Sunday, May 02, 2010

And now something totally different....
Zaterdag regende het pijpestelen! Op zaterdag help ik op stal vaak met de kinderlessen. Zo kan ik een beetje ervaring opdoen met lesgeven. Ik vind het leuk om voor de kids te zorgen en ze te leren hoe ze liefdevol om moeten gaan met de ponies. Bij ons op stal is het niet een uurtje hobbelen op een pony, maar de kinderen krijgen ook theorie, drinken, een snoepje en we doen aan het einde nog een spelletje. Bovendien krijgen ze naast rijles, ook les in freestylen, longeren, werken aan de hand, springen en voltige. Afgelopen zaterdag gingen de meiden touwtje spingen omdat het zo regende. Ik heb ook nog even meegedaan en het viel me mee dat ik het nog kon. Aan het einde van de les kreeg ik van Emma een zelfgemaakt zeepje met kralen en glitters, wat wil een juf nog meer! Hieronder een klein filmpje van het springen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home