Sanne & Sevilla

Een blog die beschrijft hoe ik (Sanne) de Pura Raza Espagnola merrie Sevilla (alias Pluis) opleid volgens de akademische rijstijl. We beginnen bij nul en wie weet waar we eindigen: "de weg is belangrijker dan het doel".

Tuesday, April 14, 2009

Paardengeluk, wakker worden in de wei! Op goede vrijdag ging ik lekker vroeg naar stal om met Sevilla een buitenrit te maken. De buitenrit was heerlijk; voor het eerst met zijn tweeen op pad. Best spannend maar Sevilla is zo'n dapper paard en het ging dus allemaal harstikke goed gaat. Ze moet soms effe kijken, maar gaat uiteindelijk overal kalm langs. Maar het mooiste moment van de dag waren de 5 minuutjes die ik 's ochtends naast haar heb zitten soezen in de wei: Geweldig, dat ze me zo vertrouwt dat ik naast haar mag zitten als ze zo kwetsbaar op de grond ligt te dutten. Daarvoor doe ik het allemaal!

1 Comments:

  • At 1:34 PM , Anonymous Eelke said...

    En ook nog tijd om een mooie foto te maken!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home