Sanne & Sevilla

Een blog die beschrijft hoe ik (Sanne) de Pura Raza Espagnola merrie Sevilla (alias Pluis) opleid volgens de akademische rijstijl. We beginnen bij nul en wie weet waar we eindigen: "de weg is belangrijker dan het doel".

Sunday, May 31, 2009

Pas de Deux






Gisteren was het eindelijk zover. Er was een kleine leuke verkleed pas de deux wedstrijd georganiseerd op stal. Mariska en ik hadden al maanden lopen brainstormen over hoe verkleed te gaan. We wilden per se als elfjes op een eenhoorn. Dus werd er geknutseld dat het een lieve lust was. Want ja hoe maak je nou een mooie eenhoorn. Op internet bestelden we twee afgrijselijk kinderachtige elfen-vlinderjurkjes met vleugels. Verder kochten we zoveel mogelijk mooi van lelijkheid glitters, bloemen en vlinders. De eenhoorns maakten we van ijzerdraad, papier mache en aluminium folie. Met spelden bevestigden we daar weer een hoop glimmers op. We maakten ook een borsttuig van kunstbloemen en bevestigden kleine blauwe bloempjes aan de kaptoom. Ik ben slecht in maat houden als het om versieren gaat, dus uiteindelijk waren de paarden net kerstbomen. De paarden maakten we op een avondje vleugel- en jurkmak. Ik vraag me soms af waarom ze zich al die zooi, maar laten welgevallen. Zeker als je bedenkt dat seviltje acht maanden geleden nog een wild paard was. Ze wilde niet eens een halster om. Maar ik denk dat de bewonderende blikken voor haar een hoop goed maken. Geniet van deze te gekke fotoimpressie...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home