Sanne & Sevilla

Een blog die beschrijft hoe ik (Sanne) de Pura Raza Espagnola merrie Sevilla (alias Pluis) opleid volgens de akademische rijstijl. We beginnen bij nul en wie weet waar we eindigen: "de weg is belangrijker dan het doel".

Monday, September 28, 2009

Rare fratsen

Het gebeurt me steeds vaker dat ik een paard aankijk en dat ik denk: he die wil wat van me. Ik snap niet helemaal hoe dat werkt. Zo liep ik gisteren de wei uit en de ponies waren allemaal voorin. Opeens dacht ik: he volgens mij hebben ze geen water. Ik ga kijken en inderdaad het water is op. Zaterdag dacht ik: he die kleine harry loopt maar te kauwen, dat bit zit hem niet lekker. En ja hoor, het bit zat binnenste buiten in zijn mond. Ook had ik al eerder gezien dat er iets met harry was en toen bleek dat hij mok had en dat kon je echt niet van een afstandje zien. Het is iets aan hun ogen iets aan hun doen, maar ik kan er niet echt de vinger op leggen. Wel is me duidelijk dat als je paard opeens anders doet, het niet zomaar is en je altijd even moet checken wat de reden ervoor is.

1 Comments:

  • At 3:38 AM , Blogger Unknown said...

    misschien verander je langzaam maar zeker zelf in een paard. M.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home